1 април 2010 г.

Маргаритка


Цвете за цветница и маргаритка за Маргарита ... и за фуриите.

7 коментара:

  1. Знаех си аз че щом си останеш в къщи , ще направиш нещо хубаво.Много е хубава маргаритката !

    ОтговорИзтриване
  2. Ох, много съм завеяна, това горе съм аз, ама gmail-ския профил бил на мъжа ми и преди да се усетя го публикувах:)

    ОтговорИзтриване
  3. Много нежна маргаритка! Поставянето на цветчетата в долната част са елегантен акцент!

    ОтговорИзтриване
  4. много е хубава и стилна,много ми харесва

    ОтговорИзтриване
  5. Много елегантна картичка. Чудесно цвете.

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...