1 юни 2012 г.

Маймунка

Здравейте!
Честит празник на всички малки, големи и още по-големи момичета и момчета!!! 
Не си мислете, че като ме е нямало много време не съм правила нищо. То не че съм преодоляла мързела съвсем, но все пак :-) 
Даже днес ще имам цели 2 публикации!
Първата е за да покажа моята детска картичка, която трябва да ви вдъхнови за участие в Забавлятелство осмо - "Всички сме деца".
Като малка компенсация за неучастието ми в животинското забавлятелство, реших да направя маймунка. 
Добавям и снимка, на която се виждат миглите и клепачите - най-дребния детайл, който придава изразителност на погледа.

До скоро!

13 коментара:

  1. Страхотна е! Възхищавам ти се какви ръце имаш, аз знам, че със сигурност не мога да работя с такива дребни елементи :-) Благодаря за чудесното вдъхновение :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Толкова е хубава и усмихваща!Поздрави :)

    ОтговорИзтриване
  3. Голям сладур е тази маймунка. Ще я покажа на девойката, защото тъкмо сега сме на вълна "Тошко Африкански".

    ОтговорИзтриване
  4. Ох милата шарена сладка маймуна!
    Усмихна ме много много!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна мумуна. Еха, има си и панделка.
    Цветенцето е прелестно.

    ОтговорИзтриване
  6. Много се радвам че ви харесва - благодаря!

    ОтговорИзтриване
  7. Течееее, много е сладка тази игрива маймунка! Просто изумително приканваща за... пакости! Пускам детето в себе си да лудее на воля с нея!

    ОтговорИзтриване
  8. Такова зашеметяващо завръщане можеш само ти да направиш.....
    Ама личи си че не си мързелувала изобщо! Първо се захласнах по картичката от предизвикателството ти, а сега, като видях и тази - УАУ! Мисля си че всеки е дете някъде дълбоко в себе си, така че приемам поздрава. А за веселата маймуна си мисля че си мисля че дълго се е въртяла в кръг (както правят всички малки деца) и много и се е завило свят, та чак е паднала зашеметена и вижда звездички :). Като жива е! Направо нямам думи!
    Сега, като я погледнах пак - видях сърцето и влюбения поглед. Значи виенето на свят не е от въртенето, май е от любов :) Браво на 10та степен!

    ОтговорИзтриване
  9. Така ме усмихна тази сладка маймунка! Страхотно завръщане, Стефче!:)

    ОтговорИзтриване
  10. Тече,маймунката е страхотна!!!

    ОтговорИзтриване
  11. Леле, тази картичка как с един замах ме върна в детството :)Уникална :)!

    ОтговорИзтриване
  12. Широоока усмивка за маймунката!!!!:)))

    ОтговорИзтриване
  13. Благодаря ви! Според мен детските картички трябва да предизвикват усмивки и се радвам че съм успяла! Прегръщам ви!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...