31 октомври 2012 г.

Хелоуин


Когато преди години станах майка на момчета ми беше малко тъжно, че си нямам момиченце, заради панделките, шнолите и рокличките...
Бързо ми мина J
Момчетата ми са суетни точно колкото подхожда на един уважаващ себе си човек.
Казвам всичко това, за да си представите колко се изненадах снощи на въпроса „Имаш ли гримове?”
Ето за какво му трябваха:
Джокера май трябваше да е по-страшен...

Лицето изрисува негова съученичка, а аз го раних тежко J

Въпреки, че не харесвам „присадените” празници като Свети Валентин и Хелоуин трябва да призная, че се забавлявах.
Част от грима направихме с акварелни моливи – дано се измие!

3 коментара:

  1. Ехааааааааааа, готино! И моя син вчера имаше парти и разкрасяване като вампир!

    ОтговорИзтриване
  2. Аууууу, Тече, събудихте ме много бързо с този реалистичен грим! Като истинско е! Ако не се измие целия грим, ще си "ранила" детето за дълго.

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...