27 юли 2013 г.

Дреболийки

Какво правите когато някой колега има рожден ден?
В нашия офис от няколко години събираме пари и даваме на рожденика възможност сам да си избере подаръка... познайте аз какво си купувам :-)
Тези дребни пликчета съм правила за да приютят "подаръка" и пожеланията.

Много харесвам steampunk, обаче все някак не ми се отдава. Тези пликчета са ми чудесна възможност да се упражнявам в този стил - все пак колегите ми са инженери.
Още не съм се нарадвала на медната пудра -ама много ме кефи цвета! Още не успявам да докарам гладка повърхност, но винаги мога да твърдя, че този ефект е желан :-). Фона на водното конче трябваше да ембосна с черна пудра вместо с прозрачна, но осъзнах това чак когато беше готов... и го оставих да си бледнее.
Това последното е дамското - много е елементарно, но пък получателката си го хареса, така че всичко е ОК.

Желая ви приятна почивка изпълнена с приятни летни емоции!

4 коментара:

  1. Тече, напредваш чудесно с ембосинга, а стийм пънка съвсем си го докарала, липсва ти само частта, която аз не харесвам в него - мрачните и тъмни тонове, ни не съжалявай хич!

    ОтговорИзтриване
  2. Тече, много са стилни мъжките ти картичкия, и лилавата също , колегите ти ще са очаровани!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни пликове! Интересни идеи за подаръци! :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...