23 декември 2013 г.

Мечо - снежко

Спечелих наградата на Ток Бобок и още щом я получих се влюбих в този маскиращ се на снежен човек мечо. Естествено го пробвах веднага :-)

Като изключа факта, че малко съм мръднала папката за релеф мога да кажа, че стана много сладка картичка.
Ето я и от вътре:
Ще я включа в предизвикателството "виновно" за нейната поява - ТВС-7 - Всичко е позволно.
За фона търсех друг ефект - това което виждате е резултат от грешка в технологията, но го оставих, защото и така ми харесва ;-)
Още един поглед
и преминавам към фукането.

Това са АТС-тата, които получих от размяната на Деси - страхотни!!! Вече кроя планове за следващата размяна :-)
Освен това получих и картичката на Ели от размяната в КФ.
Използвам нейната снимка - много красива картичка!!! От сърце благодаря!!!

Надявам се това да не е последната ми публикация за годината, но за всеки случай искам да Ви благодаря, мили хора случайно или не попаднали тук и накарали ме да се чувствам богата на приятели и да Ви пожелая топли и весели празници!

5 коментара:

  1. Весела, благодатна и светла Коледа, Тече!

    ОтговорИзтриване
  2. Тече, първо Честита Коледа. Второ - картичката ти е прелестна! Като го гледах тоз мечо мислех как може да се направи на картичка, ама не можах да го измисля. Ти си го облякла чудно! Много ми харесва. Браво. Трето - чудесни подаръци. И аз си имам, ама не стигам да ги покажа. Весели празници и до нови срещи :)

    ОтговорИзтриване
  3. Весели празници, Тони и на теб и семейството ти! Бъдете здрави и все така позитивни!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...