12 март 2014 г.

Следосмомартенско

Това е картичката, която направих на Невена Панчева за осмомартенската размяна. Вече е получена и мога да я покажа (един път и на мен да ми се случи да не разваля изненадата).
Много симпатична стана.

Печата ми е подарък от Вили за рождения ден и естествено (защото тя ме познава добре) ми е избрала такъв, който да е подходящ за пейпър пийсинг.

Всичко е ясно - няма какво да обяснявам!
Ще я включа в:
CMC#42 Something New / Нещо ново заради печата
№3 Зимно предизвикателство - "Женска красота"

Мога вече най-безсрамно да се изфукам с получената картичка че и обички в цветовете на картичката от Танчето:
Страхотна е! Благодаря!

До скоро!

9 коментара:

  1. Чудесна картичка се е получила, но то всичко, което правиш е прекрасно! И картичката ти от Танчето също е прелестна! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Тече, много е сладка. Толкова пролетна и веселичка. Страшно ми харесва цвета на фона, който си избрала...напомня ми на топла пролетна вечер. :о)
    И чудесен подарък си получила :о)

    ОтговорИзтриване
  3. Аз а видях на живо и мисля да те запиша на фото курс...хихи, ама не при мен.
    Чудесен подарък.

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесна е Тече! Много нежна с чудесен фон!

    ОтговорИзтриване
  5. Напомня ми за любимата ми детска книга "Тайната градина". :)

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви, момичета!
    Вили, май и двете имаме нужда от курс :-)
    Маги, някой ден може да направя вариант "тайната градина" с рози вместо лалета и с червеношийка.

    ОтговорИзтриване
  7. Много сладка картичка! Имам слабост към черешовия цвят, а с тази папка се е получил страхотен нежен фон. Благодаря, че я сподели в нашето трето предизвикателство в Хартиени вълшебства

    ОтговорИзтриване
  8. Тече, и хубава, и нежна, и много мила и пролетна картичка. Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на Card Mania. Успех и ще те очакваме с удоволствие отново при нас.

    ОтговорИзтриване
  9. Наистина е много симпатична. Благодаря ти за строго пролетните цветя, а не просто цветя :) А картичката ти от Танчето е прекрасна!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...