7 октомври 2014 г.

Юбилейно за везни

Не знам при вас как е, но при мен често майките искат да зарадват децата си с нещо уникално...
Такъв е и този случай. Не познавам момчето, а майката (поръчителка) познавам толкова, че даже не и знам името. Представете си колко се изненадах като ме спря да си поръча картичка! От изненада не се сетих да попитам нищо, само разбрах, че поводът е 30 годишен юбилей на сина и... и даже не разбрах как се съгласих да се заема.
Добре че имах време! И отново неволята ме подсети да заложа на текущия зодиакален знак - мислех си за зъбни колела, ама като не знам нищо за човека!?!
Ето я - стана! Като се има предвид колко ме мъчат мъжките картички съм много доволна от крайния резултат.
Платата на везната не са залепени за основата и висят само на синджирчетата - много им се радвам.
Е, от вътре не се сдържах съвсем със зъбните колелца :-)
Поръчителката си я хареса, oстава получателят.

До скоро!

2 коментара:

  1. Ех, Стефче, уникална и много стилна! Тези везни са станали като истински, а това че не са залепени е най-готиното. Обичам подвижни елементи :). Браво. Чудесно си се справила със задача, в която дори не знаеш неизвестните! ще се видим ли в събота?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Тони!
      Дааа, ще се видим - аз съм на линия :-)

      Изтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...