10 октомври 2014 г.

Коледният сезон е открит

От известно време (след бебешко-сватбения период) ми се прави "нещо коледно". И вече мога да обявя коледният сезон за открит.

Печатът с ангела е една от новите ми придобивки от магазинчето на Руми. Хареса ми, че е подходящ за paper piecing и съм много доволна от работата с него. Малко му съкратих крилата и мисля, че това е моят вариант. Тази година ще е основно действащо лице в коледните ми картички. 
Ето я и от вътре - този шаблон на Sizzix ми е много любим!
Скоро ще покажа  АТС-тата, които направих за срещата и още нещо коледно.

И така, до утре на срещата!
А за тези, които ще я пропуснат ... не знам до кога точно :-)


2 коментара:

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...