27 юли 2015 г.

Количка с цветя

От години искам някаква градинска количка - на печат или щанца. Тази е от глазгоуските ми придобивки. Нямах търпение да влезе в употреба и го направих при първа възможност. Поводът е пенсионирането на колежка.
От там ми е и надписчето. Сигурно половин час съм го избирала измежду десетки думи и фрази. Този ми се стори най-добър за мен, като думите са Happy, Birthday и Christmas. Тук ползвах само едната.
Не знам защо, но не съм много доволна от крайния резултат - има нещо дето и куца на тази картичка, но ми убягва.

Хайде, за днес толкова, надявам се скоро пак да имам какво да покажа.


2 коментара:

  1. Куца и защото е с градинска количка,която по принцип е куца-с едно колело отпред и две патерици отзад,няма как да не куца :):):).Иначе картичката си е съвсем наред -много цветна, готина и HAPPY точно за случая.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Поли, ти си слънчице! Ама друго си е някой да ме осветли :-)

      Изтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...