23 септември 2015 г.

Бебешка страничка

Скоро няма да се осмеля да си направя арт журнал. Първият опит за страничка за бебе Емо и
ММП5 "Бебешки му работи" най-сетне се случи и мога да кажа, че има още мнооого хляб да изям докато усетя микс-медията като "моето нещо".
Това обаче, както и не съвсем задоволяващите ме резултати изобщо не означават че спирам, напротив - спорадичните ми напъни продължават.
Нямах никакви колебания дали да се хвърлям в дълбокото и моля за снизходителност - тук решението да участвам е емоционално. За Джиджи винаги и с удоволствие! Най-искрено и желая спокоен бебчо, после щастливо дете, прекрасен младеж, успял мъж и все в такива неща да се превръща Емо пред щастливите погледи на мама, тати и кака.
Сега за страничката:
Първо ме смути размерът - А4 си е много площ, поне за мен!
Между зайче и мече избрах мечето и го направих от филц - това беше единственото, което остана непроменено от началото до края.
Щеше да е със слънце и облачета тук-таме, а стана с луна и звезди :-)
И калинка щеше да има...
Доста къдрава стана, но това струва ми се е болест на всички хартиени микс-медия проекти.
И за да не започна сега да се оплаквам колко не мога да се разбирам с боите, шаблоните, пастите и най-вече собствените си ръце ще ви кажа просто ЧАО!

5 коментара:

  1. Тече, мила, много се радвам на страничката ти. И да знаеш, не подхождам ни най-малко със снизхождение. Напротив! Имаш подходящ надпис, рамкирала си я с тъмен цвят и имаш хубави релефи.
    Не че съм авторитета, който да преценява качествата ѝ, но я оценявам като безценна. Сама помисли. Първо си вложила най-големия си кураж - да дръзнеш, после си вплела най-добрите си чувства и пожелание към малкия Емо и семейство и не на последно място, си се постарала толкова много. За мен най-безценно остава критичното и безкомпромисното ти "око", което винаги ще те бута напред и ще те развива в умения и техники.
    Прегръщам те и оставам в очакване на срещата в Търново. И тайничко се надявам да поомажем заедно ръце в още по една страничка за Емо ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мнооого ти благодаря, Рени! И така казано от друг си давам сметка че е вярно - вложила съм всички тези неща и много желание наистина.
      А колко ми е нетърпеливо за срещата само ако знаееееш... радвам се че ще се видим :-).

      Изтриване
  2. Леле ,успяла си невероятно ''да избягаш от щъркелите, дето носят бебета "!Мечето ти е такъв сладур:) Не си купувай повече щанци на детски играчки:):):)Целувки!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ти, мила!
    ...не си купувай, ама като не моА се сдържа :-)

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасно начало, Стеф! Подкрепям напълно написаното от Ирена. Много умиляваща е твоята страничка. Мечо е толкова сладък!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...