12 януари 2016 г.

Gorjuss

Този път е Gorjuss отвсякъде!

Картинката освен че е много хубава е и съвсем подходяща за рождения ден на Вили (поне в моите очи). Този път я ползвах с хартии и ъгълчета на марката. Даже идеята за рамката е от друг печат на Santoro, ама на него още не му е дошъл реда.
Исках да ползвам друг надпис, но се оказа по-голям отколкото мога да събера - този е от един рожденденски сет на "Me to you". Дистреснах го, че много ми се белееше лентата и ме дразнеше. Имах някакви съмнения дали да разроша краищата на хартията, ама нали е за Вили... добре че го направих. Ъгълчетата станаха симпатични, въпреки че изобщо не са това, което исках и очаквах. То беше ембос и топъл и студен, дистрес мастило, златна вакса накрая ги омазах и с глоси. И тъй като с толкоз опити не стигнах до желания резултат реших вътрешните само да ги ембосна със златна пудра.


Тук е моментът да обявя, че ще се включа в празнично вълшебното предизвикателство в Картишока заради звездите - знам, че не цялата картичка е издържана в микс-медия стил, но съм много горда с резултата. Смесих фина релефна паста с жълто дистрес мастило и светеща боя, всичко на око и докато разбърквах нямах усещането че се получава... все пак го прекарах през шаблона със звездите и стана доста прилично. Не бях сигурна дали ще светне и за всеки случай поръсих отгоре и светеща пудра - не ми станаха много точни контурите, но те и звездите са така :-).
Отделно от онова забърканото ми остана малко и (нали не хвърлям нищо) най-чинно го завих с найлон и облепих с тиксо, да не влезе въздух и да го изсуши. Прибрах го, а след няколко часа се заех с вътрешността на картичката и реших че и там ще мажа - така и така имам готова смес... е, отне ми известно време (срам ме е да си призная колко) докато открия къде съм прибрала остатъка. Този път реших да пропусна пудрата, то пък се оказа че и без нея си свети много хубаво, ама не мога да го хвана толкова хубаво на снимка.
Ще я включа и в CCH #213 Celebrations
 Добавям картинката с девойката заради коментара на Вили... само на нея малко личи ефектът, за който говори.


6 коментара:

  1. Ехааа, Тече, смесила си доста техниките в тая картичка и се е получила наистина празничка. А с тая светеща паста изтрипа рибата! Айде мятай се на автобуса и идвай да ни я покажеш по Добричко.
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  2. Тече, както винаги - най-доброто за приятел като Вили. Обичам да експериментираш - винаги излизат готини резултати. А за светещата пудра за пръв път чувам - аз лакирам с един хелоуински светещ лак за нокти. Айде ела ни на гости в София да си мажем :) заедно.

    ОтговорИзтриване
  3. Аз само да си кажа, че това си е точно картичка "еspecially for me". Съжалявам, че от снимката въобще не си личи ефекта на печат с ембос пудра.Невероятен е- релефен и лъскав...Благодаря!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Стеф, много готина! Звездичките са станали страхотни! Вили е щастливка. :)

    ОтговорИзтриване
  5. Разкошна е, Тече! Просото нямам думи - и ъгълчетата, и светещата боя и картинката... Получило се е едно оригинално творение!Радвам се , че я сподели в настоящото предизвикателство на The Crazy Challenge! Пожелавам ти успех!
    Stefi DT

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...