16 февруари 2016 г.

Две наведнъж

Винаги съм знаела, че така е по-лесно, но рядко се възползвам. Предимство е общият избор на цветове и хартии, ползването на едни и същи шаблони за рязане и в крайна сметка доста спестено време. Основният недостатък е, че все пак картичките стават почти еднакви и това е малко скучно... но пък като са само две не е чак толкова досадно.


Правих ги през януари за две дами - на първата за да приюти паричния подарък от колегите ѝ, а на втората като допълнение към подаръка.
Ползвах любими шаблони на Sizzix и Memory box, Прекрасни хартии и дантелки от магазинчето на Руми. Пеперудите са от хартията и (ето я тайната) при разкрояването гледам пеперудата да се случи точно под запълнената рамка. Преди да залепя изрязвам участъка с пеперудата и скривам дупката с въпросната запълнена рамка. Изрязвам си пеперудата, гланцирам я и после си я слагам където си искам.
Ето я и втората:

Обичам крафт картон, особено с такива пастелни и романтични хартии. Всъщност хартията е доста тънка и това е една от причините да предпочета да я зашия - така няма опасност да се огъне или набръчка от лепилото.

Причината да ги покажа чак сега е участието ми в една игра, в която се опитвахме да разпознаем автори на анонимни картички по стила на автора (естествено и по използваните елементи). Е, аз затрудних доста момичетата може би защото показах картичка без момиченце Gorjuss или коте... или пък защото нямам един стил (т.е. имам повече :-) ). Всъщност мисля, че причината е, че сме много, а наистина открояващите се са малцина. И без грам разочарование констатирах, че аз не съм от тях. Затова пък тези, на чието мнение държа ме разкриха без колебание и това ме зарадва изключително много! 
Благодаря!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...