9 юни 2016 г.

Все едно и също...

Имате ли дежа вю? Има защо - когато трябва да се бърза (а аз хич не съм по бързането) е най-добре да се заложи на сигурно. Другата причина е че желанието беше "картичка като тази и в същите цветове". 
 Отново светлият перлен картон ме спъна - този път така и не намерих цвят шампанско в Севлиево, а за доставка от другаде нямаше време. Намерих обаче бял със златист оттенък и използвах него. Не личи на снимките оттенъка, но явно светлината не е падала под подходящ ъгъл. И всъщност май белите гълъбчета ми харесват повече от жълтеещите.
 Тапета може да се смята за официално изчерпан, защото са ми останали само няколко двусантиметрови ивички и изрезките от сърцето.
Вътре - джобче за пари и прекрасните любими рамки с шев и мотивчета от бръшлян. Единствено в полето за пожелания картонът не е перлен... а аз перлен не обичам!
 Заради рамките с шев и заради истинския шев на плика ще се включа в КФП - "Шев и кройка". Голям кеф е да си направиш плик, точно какъвто ти трябва и от точния картон с дъската за пликове...
И за да го персонализирам все пак добавих датата на сватбата, разбира се по желание на момичето за което я направих. Оказа се че единичките на този шаблон са просто прави чертички, което за всяка друга дата не би било проблем, но на 11 седеше като II (две римско), което хич не ми хареса и си направих истински единички от буквичката V. Така вече съм доволна!

5 коментара:

  1. Винаги си изпипваш нещата, дори и с "дежа вю"-то има закачката в творчеството ти! Поздравления за единичката :) !!!

    ОтговорИзтриване
  2. Тече, чудна е! Аз предишната картичка съм я пропуснала, така че тази красота я виждам за първи път! И пак ще кажа-от теб човек винаги има какво да научи! Страхотна идея за единичката!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасни са и първообразът, и повторението. Не мога да преценя бели или кремави гълъби ми харесват повече, но е без значение. Всичко твое е изпипано до последния детайл, което ме радва всеки път. Радвам се, че успя да се включиш на края :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много са нежни и деликатни! Харесва ми съчетанието шампанско и шоколад. ♥ Стои много стилно. Благодаря ти, че ги сподели в моето предизвикателство! =)
    Деси

    ОтговорИзтриване
  5. Много хубава, Те4е! Идеята с единичката ми допада, креативния човек винаги ще излезе от трудна ситуация.

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...