27 август 2016 г.

Сватбени калии

Както вече се разбра сватбеният сезон е в разгара си и на мен се падна отговорната задача да направя картичката от кумата. (И още една специална, ама нея ще покажа като и дойде времето)

Всичко е ясно – цветовете са бяло, екрю, златисто + тъмно синьо и булката много обича калии. Представих си я бързо, ама до реализацията минах през известно количество дребни предизвикателства – някои по-успешно постигнати, други не чак толкова. Най труден се оказа изборът на хартия от която да направя калиите – тъничката креп хартия е много тънка, принтерната – мека, принтерният картон също не ми хареса... пробвах и с каменен картон – вярно не се къса, ама се разслоява при опитите ми да подвия краищата. В крайна сметка използвах тънък акварелен картон и може би трябваше леекичко да го нарисувам, ама не посмях.

С поръчителката  се работи много лесно и приятно – има поглед и мнение. Не го налага – просто се разбираме с няколко думи и както се вижда се разбираме добре... усещате ли самодоволството ми, ама не съм само аз и тя е доволна.

Тичинките направих като основата на лавандулата - станаха много хубави.
От вътре семпло - без излишности, както и декорацията на кутийката. Там акцентът е върху златния надпис (е, почти златен, че от 6 опита този беше най-добрият). 
Много обичам като ми се получава нещото което си представям. 
И ако се броят думичките от кутията ще се включа в КФП 306 - Три думи на български.

1 коментар:

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...