12 октомври 2016 г.

Честит празник

Конкретният повод за тази картичка е размяната за нашия хоби празник.
Моето късметче е едно момиче, чиито картички харесвам и макар със закъснение (дължащо се на лошата ми организация) с огромно удоволствие направих за Анелия Некезова тази котешко-дантелена картичка.

 От много време мечтаех за шаблоните Mixed media 2 и най-сетне са мои - голяма радост! Едва дочаках да ги взема в ръце и ето го дебюта на дантелата. Режат страхотно и са прекрасни, нали! Отвътре вдясно го "съкратих", за да ми остане място за пожеланието. Мисля, че ми се получи много добре.
Всъщност са толкова красиви, че друго почти не им трябва... е, едно коте винаги може да се намести.
Явно ми държи инерцията със сърчицата - пак наместих двечки, ама доста по-дискретно.

И за да приключа с размяната ще кажа, че аз получих много специална картичка от Миглена Стойнева. Пожелах си да е мъжка със зъбни колела и точно такава получих :-). Да ми е честита!

1 коментар:

  1. Уф! И аз започнах да си мечтая за шаблоните MixMedia 2 :)като гледам тази красота .

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...