25 януари 2017 г.

Кутийка - 2

След първото ревю дойде ред и на второто от китайските ми шаблончета за кутийки.
Тя всъщност е първата, която си пожелах. Не знам какво точно ме е привлякло, но още от сега ще кажа - не съм сгрешила.
Отново шаблонът реже перфектно, оразмеряването е добро и много ми харесват красивите заоблени отвори!
Размерите на кутийката са 90х55х55mm, като височината заедно с дръжките е почти 10 сантиметра. Шаблонът е приблизително 153х138mm.
Този път няма нужда да се следи каквото и да било - режат се две еднакви части и се лепят. Всички бигове са в една и съща посока с изключение на този който е под големия отвор.
Примерът ми е с двустранна дизайнерска хартия, която няма посока, но ако беше примерно на райета щях да внимавам да не изрежа едното парче хоризонтално а другото вертикално. Кутийката изглежда чудесно и от едноцветен картон и мисля че би ѝ отивала както семпла декорация, така и по-пищна.



Единствената ми забележка е към дъното. Там двата срещуположни капака се припокриват около 5mm. Аз предпочитам да няма такова препокриване и затова съм си начертала една успоредна на ножа линия на разстояние 2,5 mm върху самата щанца. На снимката, почти не личи, затова я подсилих, иначе аз си я виждам. Когато си нагласям хартията изравнявам единия ѝ край вместо по ножа по тази линия и така капаците ми стават малко по-къси, но пък като се залепят се срещат челно.
Разбира се щанцата може да се ползва както си е и пак ще се получават чудесни кутийки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...